آن زمان برای گوگل برای رتبه بندی محتوای اخبار پشت Paywalls بهتر است؟
نوشته شده توسط : پایا



google-news-ss-1920


برای سال, گوگل به توانایی برای پرداخت ها محتوای رتبه در نتایج جستجو آن متوقف است. آن زمان که برای تغییر داده چگونه گوگل نیست سرکوب انواع دیگر محتوای پرداخت شده است. تغییر ممکن است کمک به مردم ارزش اخبار مطالب بیشتر. اگر آنها با هم می تواند در طرح اشتراک "تمام دسترسی" اجرا از طریق گوگل آمده آن نیز ممکن است درآمد واقعی را برای ناشران اخبار تولید.

مشکل پرداخت ها

بسیاری از نشریات اخبار را "paywalls،" مگر آنها اشتراک پرداخت که در آن مردم محتوا بخواند. برخی از این بسیار سخت مانند با بار لندن هستند. اگر شما نیست، شما می کنید به خواندن. برخی "چکه کن،" جمله با نیویورک تایمز است. این اجازه می دهد تا مردم آمدن از گوگل و یا از شبکه های اجتماعی به برخی یا تمام محتوای رایگان.

Paywalls سخت یک مشکل بزرگ برای گوگل مطرح است. شرکت در زمانی گفته است که جستجوگران به طور کلی در حال ارسال به سایت های که paywalls دوست ندارم. جستجوگران ایده که آنها قادر به خواندن هر چیزی که آنها در جستجوی گوگل رایگان کلیک کنید از استفاده می شود. اگر آنها paywall رسید، آنها را اذیت کنید. برخی از دلخوری که ضربات را در گوگل. "چرا شما به این محل ارسال بود!"

راه حل اول رایگان کلیک کنید

برای حل این گوگل اول کلیک کنید رایگان ایجاد شده است. ناشران در این برنامه این است که اجازه دهید هر کس از نتیجه گوگل به خواندن مقاله ذکر شده کلیک موافقم. که "کلیک اول" است که رایگان است. اگر کسانی که بازدید کنندگان سپس را "کلیک دوم" از آن مقاله به خواندن بیشتر در مانع انتشار paywall یا اشتراک می توانید بروید. به ساقه سوء ناشران نیز هر فرد به پنج کلیک اول کلیک کنید رایگان هر روز محدود می کند.

این دقیقا چرا نیویورک تایمز و بسیاری از مقالات دیگر paywalls سوراخ دار مجبور است. آنها می خواهند ترافیک گوگل از اولین دیدار، که امیدواریم که آنها را بصورت پول در اوردن با مشاهده آگهی و تبدیل پرداخت آبونمان.

اول کلیک کنید رایگان سیستم خوب شده است اما برخی از مسائل است. ناشران همیشه می تواند قوانین پیروی نمی کنند. ناشران مانند نیویورک تایمز آنها ممکن است جستجو که بازدید کنندگان در راه است که بازدید کنندگان اجتماعی نمی مورد تبعیض قرار گرفتن پس صرفا دنبال. برخی از ناشران به سادگی نمی دانم چگونه به درستی اجرای اول رایگان کلیک کنید. دیگر حتی نمی دانند آن وجود دارد.

تبعیض غیر اول کلیک کنید محتوای آزاد

می خواهد هر انتشار انجام اولین رایگان کلیک کنید. برخی بر این باورند که هر چیزی دور دادن باعث سخت تر برای اشتراک پرداخت شده به ارزش است. آنها خود را paywall سخت برای همه از جمله گوگل "خزنده" نگه می دارد که جمع آوری مطالب از سراسر وب. اگر گوگل سایت و سپس محتوای در سایت که خزیدن نیست شاید مهم و مفید اطلاعات به طور موثر مخفی به گوگل و کسانی که از طریق آن جستجو است.

گوگل متنفر ایده که آن را نمی بیند. چرا گوگل سعی می کند برای دلجویی از کسانی که با سخت paywalls. اگر به آنها اجازه گوگل را پشت paywalls خود را بدون نیاز به آنها را به دور اول کلیک رایگان برای بازدید کنندگان گوگل آن آنها را در نتایج جستجو آن شامل. در عوض، آنها تعیین "اشتراک" کنار لیست خود داشته باشد.



subscription content in google news


من شک به بسیاری از افراد که خواندن این مقالات با این طراحی بسیار در اخبار گوگل نمایش دیده اند. است که به دلیل به درک من گوگل به طور کلی این محتوا نیز به صورت آزاد و یا مطالب اول کلیک کنید رایگان مرتبه نخواهد شد. من بپرسید آیا گوگل چندین ماه قبل برای تایید دو بار اما من هرگز پاسخ. اما این توضیح من است که از سال پیش، زمانی که شروع به این همه شناخته شده است.

من می دانم مردم انجام جستجوهای گوگل منظم این کنار اخبار مقالات ندیده. که گوگل تنها با استفاده از این در اخبار گوگل خود را است. من گمان می کنم زیرا چنین محتویاتی اشتراک وجود دارد حتی بیشتر سرکوب آن نیست با آن اخبار در آن نتایج اصلی زحمت.

برخی از نشریات به اطراف این سرکوب خلاصه مقالات خود را ارسال کنید. اطلاعات از نمونه های بزرگ این است که در آن شما ممکن است چند پاراگراف اول داستان را مشاهده کنید. این اجازه می دهد تا برای برخی از گنجاندن در گوگل بدون تبعیض اشتراک. اما از آنجا که داستان کل crawled بودن نیست، آن نداشته برای جستجوی آن می تواند مربوط به باشید، ممکن است.

بدون تبعیض برای موسیقی & ویدئو

حالا بیایید همه چیز تلنگر اطراف از منطق استفاده می کند گوگل برای اخبار محتوا و اعمال آن را به موسیقی و فیلم.

اگر کسی نیست جستجو برای بازی تخت و تاج آن قسمت هر نقطه (حداقل مشروع) رایگان. با این وجود، گوگل جستجوگران را به انواع مکان های بازی تخت و تاج پشت paywall کجاست اشاره دریغ نمی کند.

می خواهید به صورت "شهر فانک" برای پخش موسیقی جستجو برای "شهر فانک دانلود" یا "شهر فانک mp3"، و گوگل به شما ارسال به آمازون و iTunes، که در آن موسیقی را پشت paywall است. گوگل همچنین شما به بسیاری از مکان های که در آن شما می توانید نسخه های سرقت شده اما این است که تمام موضوع های دیگر ارسال کنید.

در هر کدام از این نمونه، اکثر جستجوگران احتمالا برای آنها را به کجا ارسال با گوگل ناراحت خواهد نیست




:: برچسب‌ها: سئو,بهینه سازی سایت,سئو گوگل,سئو برای گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: